Goed nieuws voor Realign Beheer (ITZZ). Vandaag is het contract (Hardware, Service & Beheer) met onze grootste klant EDR Credit Services (DAS) gecontinueerd.
Dit houdt in dat wij de komende 3 jaar verantwoordelijk blijven voor het beheer & het verlenen van service bij deze klant. De overeenkomst is aangevuld met hardware & software lease. Goed nieuws voor onze werkvoorraad en omzet dus.
Historie
EDR regelde lange tijd de ICT binnen de eigen organisatie met een aparte afdeling. Sinds een jaar is die situatie veranderd. De onderdelen maintenance & support en infrastructuur en innovatie zijn namelijk uitbesteed aan ITZZ. Alleen het ontwikkelen en onderhouden van de incassoapplicaties vindt nog binnen de eigen deuren plaats. “Wij kunnen hierdoor bezig zijn met onze core-business, terwijl Realign onze dagelijkse ICT-zorg voor 100% uit handen neemt”, aldus Robin Bodaan.
Automatisering is de benzine
“Automatisering is voor ons de benzine waarop de business moet lopen. Zeker binnen een organisatie zoals de onze met incassozaken en bedrijfsinformatie is continuïteit van de ICT van groot belang. Wij werken veel on-line samen met klanten en hebben daarvoor op vele vlakken koppelingen. Die koppelingen worden alsmaar belangrijker. Een soepel draaiende ICT is daarbij onmisbaar. Klanten verlangen steeds meer elektronische inzage in dossiers en kredietbeslissingen die binnen luttele seconden worden verwerkt en gevisualiseerd. Het is dus logisch dat wij fors investeren in automatisering en onze ICT infrastructuur.
Wij werken veel on-line samen met klanten en hebben daarvoor op vele vlakken koppelingen. Die koppelingen worden alsmaar belangrijker. Een soepel draaiende ICT is daarbij onmisbaar. Klanten verlangen steeds meer elektronische inzage in dossiers en kredietbeslissingen die binnen luttele seconden worden verwerkt en gevisualiseerd. Het is dus logisch dat wij fors investeren in automatisering en onze ICT infrastructuur.
Continuïteit en betrouwbaarheid
“Dat betekent dat continuïteit en betrouwbaarheid bij ons voor alles gaan. We kunnen ons simpelweg geen missers veroorloven. En terecht natuurlijk. Een klant moet er op kunnen vertrouwen dat koppelingen perfect en veilig tot stand komen. Het feit dat een groot deel hiervan voor rekening van Realign komt, zegt veel over het vertrouwen dat we in die organisatie hebben.
Voor ons is het een geruststellende gedacht dat Realign de verantwoording hiervoor op zich heeft genomen.”