Sinds mei 2013 werkt Balans Casemanagement B.V. naar volle tevredenheid met de nieuwe gehoste IP telefonie oplossing van itzz. Lees hier meer over de vraag, het aanbod en de ervaringen van Balans Case management B.V.
De vraag:
Voor de 2 teams van 3 personen ontstond de vraag voor een “call center”oplossing. Om de 2 teams beter bereikbaar te houden hebben we een nieuwe telefooncentrale nodig: aldus Peter van Dam in het eerste kennismakingsgesprek. Bijzondere wens hierbij is de wijze waarop wij het verkeer onder de teamleden willen verdelen, namelijk zo eerlijk mogelijk. Het bemannen van de telefoon kan een stressvolle aangelegenheid zijn. Omdat wij onze cliënten altijd dezelfde service willen bieden is het noodzakelijk dat de teamleden die telefoondienst hebben altijd fris en alert zijn.
Het aanbod:
Itzz bood ons een gehoste VOIP oplossing waarbij men het verkeer naar de teams “op basis van minste gesprekstijd” kon verdelen. Tevens is itzz in staat om op onze nieuwe telefooncentrale, bij drukte doormiddel van IVR, het aantal gesprekken in goede banen te leiden. Een van de bijkomende voordelen van het hosten van een telefooncentrale via itzz is dat de afhankelijkheid van internet “relatief” is. Mocht het internet voor langere periode uitvallen op ons kantoor kunnen we onze mensen naar huis sturen en kan men daar verder werken.
Onze ervaring:
“Onze ervaringen met itzz zijn zeer naar tevredenheid. itzz denkt met ons mee en ook vooruit. itzz signaleert eventuele problemen voordat deze bij ons zijn ontstaan en zij biedt ook de oplossing aan. De vriendelijke medewerkers van itzz zijn goed bereikbaar bij vragen. Ook aanpassingen in de telefooncentrale worden goed doorgevoerd. Wij hoeven ons geen zorgen meer te maken over de goede werking van de telefooncentrale” aldus Metteke Ester van Balans Case Management
Over Balans Casemanagement
Balans Casemanagement B.V. is een bewindvoerdersorganisatie dat in 2001 door Peter van Dam is opgericht. De hoofdactiviteiten van het bedrijf zijn: het uitvoeren van ondercuratelestellingen, bewindvoeringen en mentoraten van natuurlijke personen.
De doelgroep van Balans Casemanagement B.V. zijn mensen die hulp nodig hebben bij het beheren van hun financiën en/of voor het behartigen van hun dagelijkse zorg. Dit kan voortkomen uit een tekort aan kennis en/of een tekort aan mogelijkheden.
De financiële zaken van de cliënten worden behartigd door een team. Het team bestaat uit een senior-casemanager, een junior-casemanager en een assistent-casemanager. Balans Casemanagement heeft voor deze werkwijze gekozen omdat in het verleden bleek dat het werken met een vast contactpersoon de caseload te kwetsbaar maakte. Zodra deze contactpersoon bijvoorbeeld ziek werd, op vakantie ging of niet langer werkzaam was bij Balans Casemanagement, bleek dat het te lang duurde voordat de caseload goed kon worden opgepakt. Immers de andere/nieuwe contactpersoon moest zich eerst weer helemaal verdiepen in dossiers.