Heeft u een vraag wij helpen u graag verder!

vul hieronder uw zoekterm(en) in en klik op zoeken.

Resultaten:

  • Wat is nou het verschil tussen Werkplek in de cloud van itzz en Office 365 ?Cloud Diensten

    Microsoft Office 365 vs. Werkplek in de cloud van itzz

    Een veel gestelde vraag is: “Wat is nou het verschil tussen Werkplek in de cloud van itzz en Office 365?” En dat is een goede vraag want er zijn veel overeenkomsten, maar ook veel verschillen. We zullen per onderwerp de verschillen proberen toe te lichten.

    Back-up

    Office 365
    Er bestaat wel een back-up functie maar als je een document of map hebt weggegooid  of per ongeluk overschreven, dan ben je het kwijt. Dus individuele documenten of e-mails die om wat voor reden dan ook verloren gaan, kunnen niet worden ‘teruggezet’.

    Werkplek in de cloud van itzz
    Een dagelijkse back-up behoort tot de standaard dienstverlening. Daarnaast wordt een wekelijkse image back up van de omgeving gemaakt. Beide back-ups worden op 2 plaatsen bewaard. Een belletje naar onze Servicedesk is daarvoor voldoende om een back up terug te zetten.

    Data

    Office 365
    Bij Office 365 is het onduidelijk waar uw data zich precies bevind. Voor Europese Office 365 gebruikers zijn de gegevens verspreid opgeslagen in de Microsoft datacenters in de VS, Ierland en Nederland. Uw omgeving draait op een zogenaamde ‘public’ Cloud. Dit kan juridisch gezien een belangrijk punt zijn, met name met het oog op de wetgeving over bescherming van persoonsgegevens. Het hoeft echter niet voor iedere onderneming een bezwaar te zijn.

    Werkplek in de cloud van itzz
    De servers van ITZZ, waar Werkplek in de cloud van itzz op draait, staan in onze datacenters in Rotterdam en Den Haag. Uw omgeving bevindt zich binnen ons server platform en is een ‘private’ Cloud.

    Gebruikers ondersteuning

    Office 365
    Support op dit product wordt door Microsoft geregeld en dat doen ze over het algemeen wel goed. Maar deze support is uitbesteed aan een aantal grote partijen zoals bijvoorbeeld HP. Als je daar als kleine MKB-er aanklopt met een probleem, kun je je voorstellen dat de service die je krijgt niet altijd is wat je ervan gehoopt had. Sowieso is er geen support op je PC of je lokale netwerk en met pure gebruikersvragen kun je nergens terecht.

    Werkplek in de cloud van itzz
    De Servicedesk van ITZZ is er speciaal voor de gebruikers. Omdat wij zelf een MKB bedrijf zijn, kennen wij onze klanten persoonlijk en ook gebruikersvragen vallen onder onze SLA. En omdat Werkplek in de cloud van itzz een totaaloplossing is, kunnen wij desnoods op uw computer ‘inbreken’ om zo , remote, storingen of problemen te verhelpen. Ook biedt ITZZ indien gewenst ondersteuning voor het lokale netwerk, de internet verbinding, PC’s, laptops en printers.

    Technische Ondersteuning

    Office 365
    Installatie van Office 365 moet je zelf regelen en verreist wel wat technische kennis. Steeds als je gaat werken op een nieuwe computer moet het installatieproces worden herhaald. Hierop krijg je geen ondersteuning van Microsoft. Wel zijn er uitgebreide handleidingen over het installatieproces, maar zoals gezegd is daar wel wat handigheid voor nodig. Problemen met of storingen binnen je lokale netwerk moeten zelf worden opgelost of kunnen uiteraard bij itzz worden neergelegd. Hiervoor dient een apart contract te worden afgesloten.

    Werkplek in de cloud van itzz
    De online werkplekken van ITZZ worden voor de klant ingericht, die daar dus zelf niets voor hoeft te doen. Het hele idee van Werkplek in de cloud van itzz is dat je een volledig beheerde, en beveiligde kantooromgeving krijgt, met een eigen IT bedrijf dat je helpt en ondersteunt en net zo lang aan je omgeving werkt, tot die probleemloos functioneert.

    Flexibiliteit

    Office 365
    Office 365 is een geheel gestandaardiseerde dienst, waardoor maatwerk lastig is. Ook wordt er gewerkt met standaard contracten. Er zijn wel allerlei combinaties mogelijk, waarbij je eigen netwerk blijft draaien en er alleen op specifieke gebieden integratie is, maar daar heb je dan wel weer specialistische kennis voor nodig. Het integreren van eigen applicaties is niet mogelijk.

    Office 365 kun je per gebruiker, per maand afnemen en ook opzeggen. Als je echter een jaarcontract neemt (dat is goedkoper) dan kun je dat niet zomaar opzeggen zonder een boete te riskeren.

    Omdat de Office programma’s wel eerst op een computer moeten worden geïnstalleerd voordat je met Office 365 aan de slag kan, is het niet zo eenvoudig om even bij iemand anders te werken. Het gehele installatieproces moet dan eerst worden doorlopen. Daar komt bij dat de documenten die je dan maakt of wijzigt, ook lokaal op de desbetreffende computer komen te staan.

    Werkplek in de cloud van itzz
    Ook Werkplek in de cloud van itzz is een standaard dienst, maar maatwerk is wel altijd mogelijk. Het koppelen van een applicatieserver voor eigen bedrijfsapplicaties, bijvoorbeeld een CRM of boekhoudpakket is bij de online werkplekken heel goed mogelijk.

    Werkplek in de cloud van itzz accounts zijn per maand schaalbaar en opzegbaar.

    Werkplek in de cloud van itzz accounts kunnen zeer snel en eenvoudig zelf op iedere computer worden geactiveerd. Even een document afmaken op de computer van je schoonmoeder is dan ook een fluitje van een cent. En na het gebruik blijven er geen documenten achter op de PC waarmee u gewerkt heeft, dus de vertrouwelijkheid van uw IT omgeving is gegarandeerd.

    Operationeel

    Office 365
    Bij Office 365 worden weliswaar uw data, documenten en e-mails opgeslagen in de Cloud, de software waarmee u werkt moet nog steeds gewoon op uw lokale PC worden geïnstalleerd. Hierdoor kunt u bijvoorbeeld niet werken met een thin-client en zal u uw computer zelf moeten beveiligen tegen virussen. Ook kan er in het dagelijks gebruik onduidelijkheid ontstaan of je nu in de Cloud zit te werken of lokaal. Zo blijft de mogelijkheid van dubbele documenten en versieconflicten aanwezig.

    Werkplek in de cloud van itzz
    Alles binnen uw werkplek in de cloud omgeving bevind zich in de Cloud, dus ook de software. Hierdoor hoeft uw computer nog maar één ding te kunnen en dat is verbinding maken met het internet. Ratelende en trage computers behoren hiermee voorgoed tot het verleden. De computer zelf hoeft ook niet meer beveiligd te worden. Er worden daarbij geen lokale werkkopieën gemaakt van uw data, alles blijft altijd binnen de werkplek in de cloud.

    Kosten

    Office 365
    Office 365 is beduidend goedkoper dan de online werkplekken van een werkplek in de cloud van itzz. Maar de allergoedkoopste versie van Office 365 is voor een professioneel bedrijf geen optie. Office 365 Premium is wel geschikt en kost slechts € 12.90 per maand, per gebruiker. (Indien u een jaarcontract afsluit en ineens betaald wordt dit nog goedkoper: € 10.40 per maand, per gebruiker)

    Deze kosten kunnen wel nog behoorlijk stijgen als je support, beheer en beveiliging op je netwerk en PC’s er uiteindelijk toch nog bij moet kopen (bijvoorbeeld bij ons). Het is van te voren niet gemakkelijk in te schatten hoeveel geld daarmee gemoeid is.

    Werkplek in de cloud van itzz
    Werkplek in de cloud van itzz kost € 55,- per maand, per gebruiker. Dit is een all-in prijs, dus zonder verborgen kosten en inclusief:

    • Office 2016 (Word, Excel Outlook, Powerpoint)
    • Opslag,
    • Back up (Image + data back-up)
    • Document beheer via windows verkenner,
    • Mogelijkheid tot toevoegen finacieel, CRM of ERP packet op de server in de cloud,
    • Systeembeheer,
    • Antivirus Beveiliging
    • Support.

    Samenvattend

    Office 365 van Microsoft is een zeer goedkope oplossing die vooral geschikt is voor ondernemingen waarbij voldoende technische kennis in huis is om zelf aan de slag te gaan met installatie en integratie van de Office elementen met het lokale netwerk. Verder voor ondernemingen die geen behoefte hebben aan integratie van de eigen bedrijfsspecifieke applicaties. En ten slotte voor ondernemers die het geen probleem vinden dat er geen volledige back-up functie is.

     

  • Waarom kan ik geen snelle ADSL internet verbinding kan krijgen op mijn kantoor?Cloud DienstenVoip

    De snelheid van ADSL is afhankelijk van een aantal factoren. Hieronder leggen we deze factoren uit en laten u zien hoe ze de snelheid beperken.

    Heel bepalend voor de snelheid van een ADSL verbinding zijn onderstaande 2 factoren

    • Hoe ver is uw kantoor van de dichtstbijzijnde wijkcentrale gevestigd
    • Wat is de dikte van de kabel.

    In tabel 1 hieronder hebben we weergegeven welk effect de afstand met de wijkcentrale en de kabeldikte op de snelheid van uw ADSL verbinding hebben.

    Data rate (Mbit/s) Aantal aders Kabel dikte (mm) Afstand (km)
    1.5–2.0 24 0.5 5.5
    1.5-2.0 26 0.4 4.6
    6.1 24 0.5 3.7
    6.1 26 0.4 2.7

    Tabel 1: ADSL data-snelheden in relatie tot kabeldikte en afstand vanaf wijkcentrale.

    Hoe verder uw bedrijf van de dichtstbijzijnde wijkcentrale ligt, hoe lager de maximaal te behalen data-snelheid. Omgekeerd is het duus ook zo dat hoe dichter je bij een wijkcentrale zit hoe sneller de verbinding dus is. De meeste

    aanbieders van ADSL halen de maximale snelheid wat om laag bij de gebruikers die dicht in de buurt van een centrale zitten. Hierdoor ontstaan geen grote verschillen in snelheid tussne gebruikers.
    Zelfs tot op de dag van vandaag is nog niet overal een ADSL aansluiting te krijgen. De grootste reden hiervoor is omdat de maximale afstand tussen de wijkcentrale en een huis of bedrijf met een ADSL aansluiting maar 5.5 km mag zijn anders wordt de snelheid te traag. En het installeren van nieuwe wijkcentrale is een zeer grote investering.

  • Kan ik printen op de printers in mijn (thuis)kantoor?Cloud Diensten

    Ja, dat is mogelijk. Als uw printer geïnstalleerd is op de PC waarmee u de werkplek in de cloud benaderd, dan zal deze automatische ook beschikbaar zijn in uw werkplek in de Cloud. gedeelde printers kunnen ook geïnstalleerd worden zodat zij ook toegankelijk zijn vanaf de RDP sessie van een collega.

  • Op welke tijden kan ik de itzz servicedesk bereikenBeheer IT DienstenCloud DienstenVoip

    Onze servicedesk is op werkdagen van 8.30 t/m 17.00 uur geopend*.

    Alle verzoeken en incidenten kunnen worden aangemeld. Deze meldingen worden opgenomen in het supportsysteem en zal volgens de ITIL standaard worden afgehandeld door de service medewerkers.

    De Servicedesk van itzz is te bereiken op 070-4525450 of via servicedesk@itzz.nl. (met of zonder contract)

    *)Voor incidenten aangaande de beschikbaarheid van de omgeving is itzz buiten deze tijden 24/7 bereikbaar.

  • Hoe vaak controleert itzz mijn Back-up?Beheer IT DienstenCloud Diensten

    Voor onze klanten waarmee wij een contract hebben worden back-ups gemaakt om data veilig te stellen. itzz controleert in dit geval dagelijks de back-up op resultaat. Indien het resultaat negatief is, zal itzz een basiscontrole uitvoeren om te achterhalen waarom de back-up niet gelukt is en om er voor te zorgen dat deze de volgende keer wel slaagt. Indien de back-up voor de 2e keer achter elkaar niet geslaagd is, zal itzz contact opnemen met de it contactpersoon en de data op een alternatieve locatie veiligstellen. Daarnaast wordt dit als incident met de prioriteit Urgent in behandeling genomen door onze Supportafdeling.

    Maandelijks zal itzz random een aantal bestanden terug halen van het back-up device om de werking van de back-up te controleren.

  • Is mijn internetverbinding geschikt voor een werkplek in de cloud?Cloud Diensten

    Bandbreedte werkplek in de cloud gebruiker

    Het gebruik van bandbreedte is sterk afhankelijk van de instellingen die zijn toegepast en wat de gebruiker gaat doen in zijn werkplek in de cloud (Remote Desktop RDP sessie). Meer acties vragen meer resources. Daarnaast is de up en download van belang. Wanneer we data van lokaal naar de cloud (RDP) werkplek sturen bijvoorbeeld een filmpje/foto’s van een smartphone is de upload belangrijk. En de download voor de omgekeerde werkwijze bijvoorbeeld Data van de server in de cloud, lokaal op de pc opslaan. Het op internet bekijken van hoog grafische kwalitatieve afbeeldingen zorgt er ook voor dat je meer bandbreedte nodig hebt.

    Onderstaand tref je 2 screenshots van een RDP sessie. De eerste is een cloud werkplek (RDP sessie) waar alleen het beeldscherm open staat (~3.6KBps):

    rdp normaal

    De tweede is een screenshot van dezelfde gebruiker die in zijn RDP sessie een YouTube filmpje aan het streamen is (~951KBps):

    rdp youtube
    Het verbruik van bandbreedte per uur kunnen dus variëren van ~12M to 3.4G+. De genoemde bovengrens is erg onwaarschijnlijk tenzij de gebruikers video gaan bekijken over de RDP sessie. Voor normale kantoor activiteit (MS Office) bij 1024×768 resolutie met standard instelling schatten we in dat u gemiddeld zo’n 360kbps (0,36 Mbps) per user nodig heeft.

    Voor bijvoorbeeld 20 gebruikers betekend dit dat de u ca. 20 x 0,36 Mbps = 7,2 Mbps nodig heeft. Een internet verbinding met 10Mbps up en down (1:1 – dus niet overboekt) is dan voldoende. U heeft dan nog wat ruimte voor grote bursts als je bijvoorbeeld full screen door een PDF wilt bladeren.

  • Kan ik de werkplek in de cloud ook testen?Cloud Diensten

    Uiteraard beiden we u de mogelijkheid om de werkplek in de cloud eerst eens zelf 30 dagen te testen. U kunt hiervoor contact opnemen met 070-4525426 of stuur een email naar info@itzz.nl

  • Ik gebruik een applicatie(server) die niet op de lijst staat, kan ik die ook gebruiken in de werkplek in de cloud?Cloud Diensten

    Naast de applicaties die standaard in de werkplek in de cloud aanwezig zijn, kunnen we vrijwel elke Windows applicatie toevoegen aan uw cloud werkplek. Ook als u gebruik maakt van servers die gebruik maken van eigen databases, kunnen we dit in de werkplek in de cloud beschikbaar maken.

  • Waar worden mijn bestanden opgeslagen?Cloud Diensten

    De data in uw werkplek in de cloud wordt opgeslagen in onze moderne datacenters in Nederland (Rotterdam en Den Haag).

  • Hoe stel ik mijn Finix RemoteApp op Android tablet of telefoonCloud Diensten

    Configureren op Android

    1. Navigeer naar “Apps

    2. Open “Play store

    3. Zoek naar “Microsoft remote desktop

    4. Kies voor “Microsoft Remote Desktop” en installeer “Microsoft Remote Desktop“. Let op, betreft alleen de Remote Desktop afkomstig van Microsoft Corporation

    5. Na het installeren zal de snelkoppeling “RD Client” geplaatst worden op het android device. Open de snelkoppeling “RD Client

    6. Klik op “Remote Desktops“, hierna zal er een keuze lijst naar voren komen. Klik vervolgens op “Remote Resources

    7. Vul bij URL de aan u opgegeven URL in:

    8 Vul bij User name en Password de Finix RemoteApp login gegevens in

    9. Klik op “V” De Finix RemoteApp is hiermee succesvol toegevoegd, om direct verbinding te maken klikt u op “Finix {naam}

    Voor specifieke klant url en Finix wachtwoorden adviseren wij u contact op te nemen met de servicedesk van Euroface.

  • Hoe stel in mijn Finix RemoteApp in op Apple Ipad of IphoneCloud Diensten

    Configureren op Apple

    1. Open “App Store

    2. Zoek naar “Microsoft remote desktop

    3. Kies voor “Microsoft Remote Desktop” en installeer “Microsoft Remote Desktop“. Let op, betreft alleen de Remote Desktop afkomstig van Microsoft Corporation

    4. Na het installeren zal de snelkoppeling “Microsoft Remote Desktop” geplaatst worden op het Apple device. Open de snelkoppeling “Microsoft Remote Desktop

    5. Klik op “Remote Resources“, hierna zal er een keuze lijst naar voren komen. Er zal vervolgens een pop-up geopend worden.

    6. Vul bij URL de aan u opgegeven URL in.

    7. Vul bij User name en Password de Finix RemoteApp login gegevens in

    8. Klik op “x” (links bovenin) De Finix RemoteApp is hiermee succesvol toegevoegd, om direct verbinding te maken klikt u op “Finix {naam}

    Voor specifieke klant url en Finix wachtwoorden adviseren wij u contact op te nemen met de servicedesk van Euroface.

  • Hoe stelt u uw iPhone of iPad in voor mail en agenda van hosted exchangeBeheer IT DienstenCloud Diensten

    U kunt uw device gewoon instellen met de aanwezige (native) app binnen IOS. Dit kan dan als volgt:

    Stap 1. Stel eerst je e-mail agenda en contacten in (dit deel via de Apple-standaard)
    Kies: Instellingen, E-mail, Nieuw account Stel vervolgens in:
    Naam; bijvoorbeeld je eigen naam (zelf te kiezen)
    E-mail; je accountnaam (somljj01@soml.nl bijvoorbeeld)
    Wachtwoord: je initiële wachtwoord dat je per mail kreeg
    Beschrijving: (zelf te kiezen)

    Voor het instellen van een nieuwe wachtwoorden hebben wij op onze klanten portal een uitbreide handleiding voor u beschikbaar. Mocht u toch nog vragen hebben kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen via de klanten portal.

    Bent u nog geen klant bij ons? Neem gerust contact op met onze servicedesk door een email te sturen aan servicedesk@itzz.nl

  • Wat is de webmail link voor mijn Hosted Exchange e-mailboxBeheer IT DienstenCloud Diensten

    Voor webmail link voor uw specifieke e-mailbox hebben wij op onze beveiligde klanten portal een uitbreide handleiding voor u beschikbaar. Mocht u toch nog vragen hebben over deze webmail link van u of uw collega’s kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen via de klanten portal.

    Bent u nog geen klant bij ons? Neem gerust contact op met onze servicedesk door een email te sturen aan servicedesk@itzz.nl

  • Mijn e-mailbox is vol, hoe kan ik e-mail archiveren?Beheer IT DienstenCloud Diensten

    Voor het archiveren van uw email hebben wij op onze beveiligde klanten portal een uitbreide handleiding voor u beschikbaar. Mocht u toch nog vragen hebben over onze andere e-mail archivering oplossingen kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen via de klanten portal.

    Bent u nog geen klant bij ons? Neem gerust contact op met onze servicedesk door een email te sturen aan servicedesk@itzz.nl

  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen voor mijn Cloud Werkplek?Beheer IT DienstenCloud Diensten

    Voor het instellen van een nieuwe wachtwoord voor uw cloud werkplek hebben wij op onze beveiligde klanten portal een uitbreide handleiding voor u beschikbaar. Mocht u toch nog vragen hebben over bijvoorbeeld wachtwoorden en beveiligingsbeleid kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen via de klanten portal.

    Bent u nog geen klant bij ons? Neem gerust contact op met onze servicedesk door een email te sturen aan servicedesk@itzz.nl

  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen voor Hosted Exchange?Beheer IT DienstenCloud Diensten

    Voor het instellen van een nieuwe wachtwoord voor uw hosted exchange e-mailbox hebben wij op onze beveiligde klanten portal een uitbreide handleiding voor u beschikbaar. Mocht u toch nog vragen hebben kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen via de klanten portal.

    Bent u nog geen klant bij ons? Neem gerust contact op met onze servicedesk door een email te sturen aan servicedesk@itzz.nl

  • Wie bel ik in geval van een storing?Beheer IT DienstenCloud DienstenVoip

    Indien er een storing is, kunt u altijd contact met ons opnemen.

    U kunt bellen naar onze servicedesk op telefoonnummer (070) – 4525450. Of stuur een mail naar servicedesk@itzz.nl

  • Moet ik dan alles omzetten naar Cloud?Cloud Diensten

    Nee, dat is niet nodig!

    Als u bijvoorbeeld recent een nieuwe server heeft gekocht is het niet nodig om deze investering versneld af te schrijven.

    We kijken graag samen met u naar de behoefte die binnen uw organisatie leeft en hoe onze diensten in de itzz cloud hier een positieve bijdrage aan kunnen leveren.

    We stellen dan samen een plan op naar een eindsituatie waarmee u direct een aantal risico’s van uw huidige ICT omgeving weg kunt nemen zonder dat een desinvestering van de bestaande server of direct hogere maandelijkse kosten.

     

    In de praktijk:

    In de praktijk is een van de eerste opties het verhuizen van uw e-mail omgeving naar onze hosted exchange in de Cloud te verhuizen. Dit brengt vaak ruimte op uw bestaande server en verlaagt de belasting op de resources van deze server.

    Het resultaat hiervan is ook dat uw e-mail omgeving geen last meer heeft van een eventuele internet storing bij u op kantoor. Immers, als uw internet verbinding wegvalt ontvangt u op uw smartphone nog steeds uw e-mail berichten.

    Ook de veiligheid van uw e-mail wordt verhoogt.

  • Waarom zou ik een Cloud werkplek willen?Cloud Diensten

    Een werkplek in de cloud van itzz bied u de dynamiek om snel en flexibel teams op en af te schalen. Daarnaast biedt het datacenter van itzz uw de stabiliteit van uw ICT omgeving:

    U kunt zich zorgeloos richten op uw bedrijfsvoering en wij verzorgen uw ICT.

    Tevens kan kostenbesparing een belangrijk argument zijn om te kiezen voor de cloud diensten van itzz.

  • Werkt al m’n software bij Cloud Computing?Cloud Diensten

    Bijna alle software is te verplaatsen naar ons datacenter. De meest gangbare programma’s werken prima in uw nieuwe werkplek in de cloud.

    Er bestaan ook programma’s die zo oud zijn dat zelfs een maatwerkoplossing hiervoor niet werkt. Dit zijn dan ook de programma’s die ook op een modernere server bij u op de zaak ook niet gaan werken.

  • Wat zijn de nadelen van Cloud Computing?Cloud Diensten

    Antwoord1: Naast alle voordelen, kent Cloud Computing wel een aantal nadelen:

    Het “voelt” vreemd om bedrijfskritische informatie onder te brengen op een plek waar gevoelsmatig geen controle over is.

    Met de juiste contracten en maken van afspraken bieden wij u echter meer veiligheid, stabiliteit en beschikbaarheid dan mogelijk is wanneer alles bij u op locatie staat (tenzij u een eigen datacenter op locatie heeft).

    Antwoord2: “Als de Internet verbinding wegvalt kan ik niets meer”

    Dit is correct, de internet verbinding wordt een steeds belangrijker onderdeel van uw bedrijfsvoering. Zonder deze verbinding kunt u in uw huidige opstelling waarschijnlijk geen e-mail meer zenden en ontvangen maar de mail komt ook echt niet meer aan. Met onze hosted exchange vanuit het datacenter wordt uw mail nog steeds bezorgd. Daarnaast kunt u op de zaak nog wel met een dongel of vanuit huis blijven doorwerken.

  • Waar staat het Cloud platform van itzz?Cloud Diensten

    Wij hebben ons Cloud platform ondergebracht in diverse datacenters in Den Haag en Rotterdam.

    We hebben hiervoor gekozen omdat wij op deze manier beschikken over een gecertificeerd datacenter met redundantie op dataverbindingen, stroomvoorziening en koeling.

    Op deze manier waarborgen wij de kwaliteit van onze cloud dienstverlening aan u.

  • Wat is het verschil tussen private en public cloud?Cloud Diensten

    Private Cloud Computing is bijna hetzelfde als Cloud Computing. Het grootste verschil is dat u bij in een private cloud als gebruiker zelf controle heeft over uw data en dat de beveiliging geoptimaliseerd is voor uw situatie.

    Bij de (Public) Cloud heeft de gebruiker zelf vaak geen of maar weinig controle over de server waar de data opstaat. U weet als gebruiker dan ook niet waar de betreffende server en dus uw data staat.

    Bij Private werkplek in de cloud wordt uw data opgeslagen op een server waarvan de gebruiker weet waar deze zich daadwerkelijk bevindt. Daarnaast is een deel van de server echt gereserveerd voor de gebruiker. Bij itzz kunnen we u uw server zelfs aan u tonen in ons datacenter.

    In deze (private) cloud heeft u echt controle over uw data en de veiligheid en kwaliteit van uw cloud omgeving. Zo kunt u bijvoorbeeld het geheugen en de snelheid schalen. Door deze flexibiliteit kan de Private Cloud omgeving helemaal worden aangepast op uw specifieke bedrijfssituatie. Bij itzz zijn de werkplekken in de cloud zelfs per maand schaalbaar.

  • Veel gestelde vragen

    Bekijk welke vragen er al aan ons gesteld zijn en wie weet staat uw vraag er al tussen.

    Ga naar veel gestelde vragen
  • Ticket systeem

    Via ons ticketsysteem kunt u snel en eenvoudig uw hulpvraag bij ons indienen

    Ga naar ticketsysteem
  • Hulp op afstand

    Als u nu hulp nodig heeft, belt u dan met ons en wij helpen u graag verder.

    Ga naar hulp op afstand