Op 11 december heeft itzz (voorheen Realign beheer) de hosted IP telefonie oplossing naar volle tevredenheid aan Van Hek & Lelieveld Finance & HR opgeleverd.
Vraag van Arthur van Hek
Van Hek en Lelieveld maakte gebruik van een Siemens Hipath met 6 inkomende en uitgaande lijnen. Arthur van Hek heeft aan itzz gevraagd een offerte uit te brengen voor een nieuwe centrale of oplossing. Redenen om te kijken naar een andere telefoon centrale of oplossing:
– de bestaande Siemens Hipath heeft een bliksem inslag gehad en functioneert niet meer naar behoren;
– flexibel kunnen werken (op wisselende plekken)
Aangeboden oplossing
itzz heeft een Hosted IP Telefonie oplossing aangeboden. Deze oplossing biedt de mogelijkheid om de volledige communicatieomgeving uit handen te geven, samen met het beheer ervan.
Van Hek en Lelieveld heeft geen eigen telefooncentrale op locatie meer maar maakt gebruik van een dienst vanuit het datacenter van itzz. Van Hek en Lelieveld beschikt over dezelfde functionaliteit als men van de oude Hipath telefooncentrale gewend was.
Op locatie zijn uitsluitend IP telefoontoestellen geplaatst die via internet op een veilige wijze communiceren met het centrale telecommunicatie platform van itzz.
Fase 2
“Ook de mobiele telefonie willen we graag in het najaar van 2013 als fase 2 integreren. Hiermee denken we nog een aanzienlijke besparing in gesprekskosten (van de zaak naar mobiel) te realiseren” Aldus Arthur van Hek
Over van Hek en Lelieveld
Van Hek en Lelieveld is gespecialiseerd in zakelijke dienstverlening voor het MKB. Specialisaties van van Hek en Lelieveld liggen op het vlak van parttime controlling, pre-audit werkzaamheden, administratieve en fiscale dienstverlening, detachering en interimmanagement. Van Hek en Lelieveld ondersteund MKB bedrijven bij het bepalen van de juiste koers.
Telefoonservice
Tevens verzorgd van Hek en Lelieveld een telefoonservice voor enkele van haar klanten. De centrale telefoniste kan hierbij per gesprek zien welke nummer werd gekozen en opnemen met de juiste klantnaam.